„AKTYWNI” Aktywowali Sukces z pomocą Pakietu Design
W tym roku wygraliśmy i otrzymaliśmy grant „Pakiet Design” na opracowanie gry szkoleniowej w ramach projektu realizowanego przez Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej. Wraz z Agencją Marketingową Refocus stworzyliśmy grę AKTYWUJ SUKCES, która już za niedługo pojawi się w sprzedaży. W ramach projektu została utworzona gra, jej projekt graficzny, a także opracowane ulotki informacyjne. Projekt zakończył się szkoleniem z zakresu prowadzenia strategii marketingowej za pośrednictwem Facebooka.
Zachęcamy do zapoznania się z GRĄ „AKTYWUJ SUKCES”!
TO NARZĘDZIE JEST DLA CIEBIE, JEŚLI JESTEŚ:
- doradcą zawodowym pracującym z osobami w różnym wieku – z młodzieżą, studentami, bezrobotnymi i osobami chcącymi dokonać zmian w sferze zawodowej,
- coachem, mentorem lub trenerem prowadzącym szkolenia i warsztaty z zakresu rozwoju osobistego i zawodowego,
- pedagogiem szkolnym lub nauczycielem prowadzącym zajęcia z zakresu poradnictwa zawodowego w szkołach podstawowych, zawodowych lub średnich, bądź nauczycielem akademickim,
- studentem kształcącym się do powyższych profesji, w celu zdobywania wiedzy, nowych umiejętności praktycznego prowadzenia zajęć, rozbudzenia zawodowej kreatywności,
- osobą zainteresowaną prowadzeniem ciekawych warsztatów z zakresu kształtowania ścieżki edukacyjno-zawodowej.
GRA AKTYWUJ SUKCES TO rozbudowane studium przypadku w postaci sześcioetapowej gry przeznaczonej dla graczy w różnym wieku, o różnym poziomie wiedzy i zaawansowania, która poza zasobem merytorycznym dla uczestników staje się także formą nauki współpracy w grupie oraz zasad komunikacji interpersonalnej.
Gra pozwoli Ci na elastyczne dopasowanie treści i etapów gry do grupy szkoleniowej.
Możesz ją skracać i rozbudowywać, według potrzeb swoich oraz grupy, a możliwość nabycia nowych scenariuszy to sposób, by grę wykorzystywać wielokrotnie, wzbogacać ją o nowe treści, a tym samym poszerzać wiedzę i umiejętności uczestników.
GRA SKŁADA SIĘ Z:
- scenariuszy, koniecznych do przeprowadzenia rozgrywki,
- wzorów plansz do kolejnych etapów gry,
- zestawu kart z pytaniami pomocniczymi i podsumowującymi dla prowadzącego grę Moderatora,
- tabeli punktacji,
- opisu narzędzia i sposobu prowadzenia gry,
- a także plików PDF umożliwiających wydruk plansz i tabeli w większych rozmiarach, przez co przeprowadzenie rozgrywki zarówno w sali szkoleniowej, klasie, w holu bądź innej, większej przestrzeni.